sobota 13. ledna 2018

Šílenější HIIT než se Shaunem T. ?!

Nový rok, nová předsevzetí, klasika. Já osobně nejsem jejich odpůrcem, ale každým rokem častěji a častěji slýchám od více lidí, jaké je to klišé a jak se po pár dnech/týdnech všichni vrátí ke starým zvykům. To určitě pravda být může, ale taky nemusí.

Zavisí to každopádně na jednotlivých lidech a jejich vlastnostech. Já třeba beru novoroční předsevzetí jako motivaci, co chci zlepšit za minulý rok, co chci změnit a čeho chci dosáhnout. Takové nové vytyčení cílů.



A jedním z nich bylo předsevzetí, že zase začnu cvičit pořádný HIIT, jako například od Shauna T - Insanity. Shauna mám ale už takzvaně "přecvičeného", prostě znám každé video skoro celé nazpaměť. Vím, jaký bude další cvik, co přesně řekne v danou sekundu a podobně.. :D. A to už vás prostě po nějaké době přestane bavit.

Když jsem začínala cvičit, HIIT pro mě byla vlastně taková jasná volba. Do posilovny jsem nechtěla a kardio mě v té době moc nebavilo. Sečteno podtrženo, co může být lepší, než se zpotit jako pra** sama doma ve vlastním pokoji. A nejlépe jenom ve spodním prádle ! :D
No, od té doby se toho hodně změnilo a já si začala víc a víc oblibovat posilovnu. Na tom ovšem není vůbec nic špatného. Jenom takový malý detail..
Moje kondička šla do kytek. Jakože úplně. To, co jsem byla schopná provádět se svým tělem, když Shaun řval "ještě 15 sekund!" je pro mě v aktuální formě dosti nereálné.

A tak jsem si řekla, JDU ZASE DO TOHO. Zase se budu dobrovolně denně půl hodiny ničit, sotva popadat dech, permanentně nadávat a obličej budu mít jako přehřáté rajče. A možná i na to spodní prádlo dojde :D !

Taková super náhoda, zrovna, když jsem se rozhodla začít zase s HIITEM, jeden můj oblíbený podobněšílenýtrénérjakoShaun začal s 30 denní výzvou. Abych jeho cvičení trošku objasnila - 90% se skládá z HIITů, které obsahují opravdu až někdy přešílené cviky, které ale když zvládnete, tak ten pocit, ten za to opravdu stojí ! Sečteno podtrženo, procházka růžovým sadem to jednoduše není.


Jednotlivá videa nahrává každý den na svůj youtube kanál a vašim úkolem není nic jiného, než kliknout tlačítkem a zvednout prdel. TAK ! :D

Jeho youtube kanál má název MILLIONAIRE HOY a naleznete jej ZDE.
Zaručuju vám, že s tímhle chlapíkem se nudit opravdu nebudete.

Tak co, povedlo se mi vás nakopnout ? Je ideální doba něco začít dělat. Nejenom že je leden, ale zároveň i pár měsíců před všemi očekávaným obávaným létem.
TAK POJĎTĚ DO TOHO TAKY ! ;)

2 komentáře:

  1. Určitě se jdu podívat na kanál, hiit mě baví :) Ale nesnáším, když ve videu není uvedený čas :D :D Jak dlouho se musím ještě potit :D Pak do toho nedávám tolik, protože nevím, kolik mi zbývá.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Jdu do toho s tebou! :D miluju tyhle šílený výzvy a před pár dny jsem si říkala, že letošní zimu jde moje fyzička naprosto do kytek, je na čase to změnit :)

    DL ♥

    OdpovědětVymazat