neděle 8. října 2017

Mr Donut bez donutu

Asi by to chtělo i potlesk, ale já si konečně začala zvykat. Na kabely, přípojky, techniku, přednášky na 7 (kterou jsem vlastně stihla už i zaspat), snesitelné a méně snesitelné profesory, a třeba taky BRNO.

Nutno podotknout, že se mi Brno samo o sobě nikdy moc nelíbilo. A to se řadím k těm, co mají raději města, než venkov. Jediné, co jsem znala, byla Vaňkovka a Výstaviště. Když jsem se někdy náhodou ocitla v nějaké části města, většinou jsem potkala spíše ty nepracujíci obyvatele, než ty pracující #NoOffence.

Ale třeba takové noční Brno ? Ne nadarmo je označováno za "město studentů". Dále jsem si zamilovala například Zelný trh, Českou či jedno opravdu nádherné místo, o kterém bych v životě neřekla, že se nachází v Brně. Ano, i Brno má přírodu. Jaké překvapení. A k mému štěstí docela blízko mých kolejí.



Na fotce můžete vidět výhled na Brno, část "KrPole" (aneb brňačka :D). Opravdu ideální místo pro posezení s nějakou tou lahví vína (a v tomto období taky s termoskou čaje, protože zima byla neskutečná :D). Doporučuji ! Dostanete se tam za 5 minut od Palackých kolejí, tedy žádná velká dálka.

Můj strach o dostatek času na kavárny a jiné podobné činnosti byl úspěšně zažehnán. Jsem na výšce teprve třetí týden, a už teď zažívám nejlepší čas mého života (berte trošku s nadsázkou).
Měla jsem štěstí na tu nejlepší spolubydlící, co bych si mohla přát, poznala další super lidi, prostě a jednoduše si to užívám. Moc. Až tak, že se mi skoro ani nechce na víkendy domů :D.
Samozřejmě se i musím učit, chodit na cvika a přednášky a jiné povinnosti. Ale jak jsem zmínila, se správnýma lidma se vše hned dělá lépe.


Tady můžete vidět kelímek, do kterého jsem se úplně zamilovala. Můj prvotní plán bylo si ho nechat a dát třeba na poličku. Jenže to jsem ho neměla pokládat v kuchyni na stůl, odkud ho moje milá maminka velmi ochotně vyhodila do koše. Takže tak, alespoň o důvod víc si tohle kafe koupit znovu a i třeba nějaký ten donut. Nebo dva :D. Protože co to má za smysl si z donutového stánku nevzít donut, a jenom kafe..

P.S.: Taky bych ještě ráda zdůraznila jednu drobnost ohledně e-booku 30-denní HIIT program. Ráda bych vám ho zaslala, ale podmínkou je sledování blogu. Tudíž pokud jste si o něj napsali, ale pravidelným čtenářem nejste, e-book vám bohužel nezašlu.

2 komentáře:

  1. Určitě příště zkus nějaký z jejich donutů, jsou bezkonkurenční !

    OdpovědětVymazat
  2. To já to se spolubydlou tak slavné nemám, na kolejích je mi vždy smutno a hrozně se těším domů :D snad se to časem zlepší :)

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat